Statistik för 1010

Ett nytt år, en ny lista!

En asterisk* betyder att jag inte har läst färdigt något än.
Är boken överstruken bestämde jag mig för att inte läsa klart den.
Om jag läser om en bok jag redan läst skriver jag inte ned den, förstås!

Skönlitteratur
001. | Pride and Prejudice and Zombies: The Deluxe Heirloom Edition | Jane Austen & Seth Grahame-Smith
002. | Auto | Hashioka Mariko
003. | Onnellinen mies | Arto Passilinna
004. | Revolutionary Road | Richard Yates
005. | The Bell Jar | Sylvia Plath
006. | The Rules of Attraction | Bret Easton Ellis
007. | Stardust | Neil Gaiman
*008. | Dr Tatiana's Sex Advice to All Creation | Olivia Judson
009. | Assassin's Apprentice | Robin Hobb
010. | Doktor Glas | Hjalmar Söderberg
011. | InterWorld | Neil Gaiman & Michael Reaves
012. | Dawnthief | James Barclay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0