Män som hatar kvinnor

Författare: Stieg Larsson
Genre: Brott
Betyg: 3 - Jag gillade den

Ja, vad kan man säga om den här boken...

Jag tyckte väldigt illa om den. Många, många gånger övervägde jag att helt enkelt strunta i att läsa klart den. Den var ju så outhärdligt TRÅKIG. Men jag tänkte att den ju måste vara berömd för NÅNTING, så jag läste vidare... och allt verkade gå ut på att man skulle lära sig en gammal gubbstrutts alla släktingar - hans farsa och bröder och kusiner och svågrar... snaaaaaaark! Vore jag intresserad av sånt skulle jag spendera dagarna framför Glamour!

Men sen - efter halva boken - blev det faktiskt spännanda och jag började äntligen tycka om berättelsen. När jag läst klart den tyckte jag att det var en rätt cool bok, helt klart. Men, allting inräknat, så var det knappast värt det. Se filmen för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0